Wij geven om onze producten en doen er logischerwijs alles aan om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Op de producten van DP Benelux heeft u 3 maanden garantie, ingaande de datum vermeld op de factuur. Deze garantie geldt op onderdelen en sluitingen, met uitzondering van:

  • Natuurlijke slijtage en verkleuring na verloop van tijd of intensief gebruik
  • Beschadigingen of verkleuringen die zijn ontstaan door onjuist gebruik
  • Beschadigingen die zijn ontstaan door een val van het product
  • Verkleuringen als gevolg van schade door gebruik van haarspray, parfum, cosmetica of bijtende schoonmaakmiddelen
  • Producten die verkleurd of vervormd zijn door contact met water
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Accepteer geselecteerde cookies

LET OP! WIJ GAAN ER EVEN TUSSENUIT!

Vanaf zaterdag 28 mei tot en met woensdag 8 juni 2022 gaan wij er even tussenuit om even tot rust komen van de afgelopen enorm drukke weken en ons opladen voor de eveneens drukke weken die nog komen gaan. Bestellingen vanaf nu hebben hierdoor een levertijd van ongeveer 2 weken.
Hierna doen wij natuurlijk ons uiterste best om de bestellingen zo spoedig mogelijk te verwerken!

WIJ VRAGEN JE HIERVOOR OM JE BEGRIP!